kuzucumveben oğlum şu an 10 ay 23 günlük 9 aylıkken 2 3 adım atmaya başlamıştı ama tam cesaret edemiyodu oturuyodu geri koltuklara falan tutunup yürüyordu 9 buçuk aylıkken yürümeye başladı berjerlerden L koltuğa kadar parkur yaptı odayi düşüyordu geri bastan kalkip baslayip geri yürüyordu 🤣🤣erken yürüdü bende erken yürümüşüm bebekken öle şu an yürüyor ama heryeri karıştırıyor kafasini bazen koşar gibi yürüyor kapiya falan carpiyor bu zamanlar baya zormus o dağıtıyor ben topluyorum🤪🤪😅😅