Merhaba anneler. Kızım 3 aylık ve pişik oluyor ve tam iyileşecek gibiyken tekrar oluyor. Kırmızı çil çil ve bazen kabarıyor. Neden olabilir? Malum bu aralar sağlık ocağına gidemiyoruz, hemşire inek sütü alerjisi olabilir anne sütünden geçebilir dedi. Elma yağı biraz iyileştiriyor tekrar başlıyor. Yardım lütfenn :(