Kızlar merhaba 2 aydan sonra bebegimin kafasında sulu sivilceler çıkmaya başladı kendiliğinden patlıyo yayılıyor ve çogalıyor vucudu sürekli kızarıyor gıdık altı kızartıp kabarıyor pütür pütür.. Boyun kenarları egzama olmuş ne giydirecgmi şaşırıyorum boynuna degmesin diye ama nafile kortiznlu krem kullandım gecti ama Bi kızaryr Bi geçiyor.. Kafası için Bi çeşit konak dediler ilk kez duydum onun içinde kortiznlu krem verdiler geciyo yine tekrarlıyor napıcamı bilmiyorum.. Badem yagı Karbonat v.s v.s denemdgm kalmadı.. Tabi Bi doktorlarda yetinmedim şimdide alerjik Bi durum diyorlar ama neye alerjisi var bilmiyorum test için daha çok küçük.. 5 aylık başına gelen varmı acaba veya öneriniz.. 😣