EsraEfee Kizlar bebeginizi hangi pozisyonda yatiriyorsunuz. Netteki arastirmalarim sirt ustu yatmali diyor.ani bebek olumlerini en aza indirmek icin.ancak bize hastanede yan yatirin demislerdi 1 bucuk ayligiz ve hep yan yattik. Acikcasi bana mantikli gelende yan yatirmak. Malum kusmalari olabiliyor. Sirt ustu yatirirsam bogulur gibi geliyor. Yan yatirmayi donup negessiz kalmasi olasiligindan dolayi onermiyorlar. Ama ben donmesine engel olmak icin yastikla destekliyorum. Siz nasil yatiriyorsunuz meleklerinizi
seymanurrrr canim daha erken donmesi icin destege gereke yok gibi. bende gunduzleri sirt istu yatiyo ama geceleri her uayndiginda 1 saga 1 sola yatiriyorum bu sekilde kafasi sekil almis oluyo. ama sakim hep bir tarafli yatirma kulaklari farkli ebatta kafasida farkli sekil olabiliir.