Benim oğlum şu 1 haftadır çok huysuz çok iyi gidiyorduk ama şimdi esmesi de değişti uykusu da ne oluyor anlamıyorum :( Bir de normalde günde 3 4 defa kaka yapardı iki günden beri günde 1 defa yapıyor normal mi onu da bilemiyorum sabırlı olmaya çalışıyorum Allah hepimize kolaylık versin inşallah 🤲