ZeySer Kızlar 8ay 4 günlük bir oğlum var son 3 aydan beri sadece göğüs ucumu alıyor eskiden böyle değildi ne yapmam lazım
Duygu538 ZeySer ben en başından beri wee babynin silikon göğüs ucunu kullanıyorum uçsuz deneyeyim dedim ama sadece göğüs ucumu aldı ve yara yaptı o yüzden silikon uç olmadan emzirmiyorum🤨 sizin yara oldu mu
ZeySer Duygu538 Bazen oluyor tabii ama zaten çocukta yeteri kadar beslenemiyor ve yalnış bir emzirme şekli
feldspar benimki de iki buçuk aylık. sadece ucunu alıyor. tamamını aldıramadım hiçbi zaman ve 40 gün göğüs yarası çektim :/