Ebruuuuuu Merhaba hanımlar. Bugun 10 günlük olduk, doktorum normalde 1 hafta sonra gel demişti ama ben gitmedim. Dikişlerime batikonla tampon yapıyorum sürekli. Ne zamana kadar yapılmalı?
Deletedmom245 Ebruuuuuu ben hiç yapmadım. Her acı hissettiğinde gir banyoya ılık su tut fön makinasıyla kurut demişti doktorum, öyle yaptım. 15.günde tamamen iyileşmiştim.
Zeynephsy Ebruuuuuu dikişler kuruyana kadar yap ben yapıyordum hem enfeksiyon kapmasın diye hemde çabucak kurusun diye
kubrafg Ebruuuuuu her tuvalet sonrasinds dikislerim dusene kadar yapmistim ben canim, rahatliyordum batikon surunce
Sumis35 Ebruuuuuu acısı geçene kadar yaptım ben oturamıyordum bile 10 günü bulmuştu. Geçmiş olsun canım 😇
Ebruuuuuu Deletedmom245 İlk defa duyuyorum, gerçi bende rahatsız hissettiğim an gidip ılık suyla yıkıyorum iyi geliyor umarım benimde 15 gün içinde geçmiş olur🙄
Zeynephsy Ebruuuuuu devamlı yapıyordum 2.5 hafta da toparlandım kontrole gittim de dikişler kurumuş dedi Dr
Aslunal_ Ebruuuuuu bende dikişler düşene kadar yaptım çünkü pansuman yaptıkça rahatlıyordu sanki. 15 gün sonra dikişlerim düştü zaten