Eylullmomss 1 yasinda kizim,dogdugundan beri ayni.Mesela bugun 11 de uyudu,su an 00.13 bu saate kadar 3. Emmek icin uyanisi,su an emerek uyuyor.Sabaha kadar defalarca ayni sey her gun her gun.Care bulamadim,alisti bir kere.Uyku ve memeyi ozdeslestiriyorlar ve bu aliskanligi birakmak imkansiz gibi birsey.Elbet bir gun vazgececekler,onlar huzurlu olsun yeter yapcak bisi yok