Hafif ateşi var gibi ölçtüm çıkmadı gerçi birşey ama bana sıcak geliyor, devamlı kulak kaşıma var devamlı bu yüzden uyumuyor uykusu var ama hemen uyanıyor kaşınmaya çalışırken disimiz geliyor yani…
Var mıdır çözüm önerisi olan bu duruma acaba nasıl rahatlatabilirim bebeğimi:(