Alyaerva havva57 bende aynı sizin gibiydim ama sağlık Ocagı bu konuda çok dikkat ediyor tereddüt etmeyin aşıyı yapıp hemen gönderiyorlar geciktirmeden gidin bence ben 2 gün önce gittim
Gmzdre Gitmen lazım canım. Zaten sağlık ocağına teker teker alıyorlar. Zamanını geçirme. Dışarı çıkınca da ağzını burnunu kapat sosyal mesafeyi koru birşey olmaz allahın izniyle