Zeytinyağı içirdim olmadı karnına masaj yaptım olmadı ayak tabanına masaj ıkınıyor yapamıyor en son duş aldırdım yine aynı poposuna falan sürdüm tabi zeytinyağı kulak çubuğuyla falan en son fitil verdim ve yine yapmadı ne yapacam hastaneye mi götürmeliyim aşırı bi ağlaması yok ara ara tv bakar durur ama yapmaya çalıştığı an fena şekilde ağlıyoruz sesi kısılacak az kaldı yani uykusu var gözler gidiyor 4 aylığız bu arada meme mama gidiyoruz mamaya da hep zeytinyağı koyarım yardımcı olur musunuz kızlar 🙏