kbrgmss çevremdeki herkes ısrarla su vermemi söylüyor benimkide 3 buçuk aylık meme +mama şeklinde gidiyoruz bende arada bir kaynamış suyu ılıtıp veriyorum zaten içmiyor 2 yudum alıyor üçüncüye tükürüyor sadece mama verenlerin su vermesi gerektiğini biliyorum. Anne sütünün %80 ni suymuş ama mamada öyle bir durum yok