Oğlum 47 günlük başlarda sütüm yoktu iki üç gün mama verdim sonrasında hep anne sütü hatta memede uyuyordu. Dört beş gündür akşam saatlerinde memeyi verdiğim anda ağlıyor çıldırıyor istemiyor emmiyor gündüzleri ve gece sorun yok fakat akşam 8 11.30 arası kesinlikle emziremiyorum ayakta deniyorum pış pış yapıyorum yok meme ağzına gelince ağlıyor. Bugün artık ben de dayanamadım ve mama verdim 60 kadar onu içti kendimi çok kötü hissediyorum Mama verince süt var mı diye sorarsanız gayet güzel sütüm var hatta ağzı gözü süt içerisinde kalıyor ama yok istemiyor ne yapmalıyım bu meme reddi mi 😔