bluem Cansu10 sadece. Sizmi basvrdunuz esinizle berabermi basvrdunuz aylik gelir ne kadar yazdiniz bn ke dim 3100 tl basvrdum 3bn tl cikartmislar
Cansu10 bluem Vakıfbank maaş müşterisiyim ben zaten direk int bankacılığından başvurmuştum tek ben yanş dün onaylandı diye maç geldi int bankacılığına girdim ordan onayladım istediğim rakamı yazdım ve direk hesabıma yattı
giz Mom9 bilmiyorum ki. Aliskinda degiliz bu islere bilgimiz de yok acikcasi. En kotusu 3 bini alir koyariz kenari.
Kereminannesiii Nefest ziraat bankasından yaptıysanız mesaj gelmiyor. Sistemden kontrol ederek öğrendim bende
deletedmom1234 ozge daha hiç 10 bin çıkanı görmedim ne bize ne cevremdekilere 3 bin buneyya çocuk gibi al otur nzmn dediklerini yptılarki bunu ypsınlar😏
Mehmetalismom deletedmom1234 bana dün gece 00.04 de mesaj geldi ziraatten olumlu diye 10.000 e başvurmuştum 10.000 onaylanmış bana kardeşim de başvurmuştu 10.000 e ona 3.000 onaylanmış ama onun 100.000 TL başka kredisi var ondan 10.000 vermediler ona 110 TL masrafı oldu sadece anında hesabıma geçti
Mehmetalismom deletedmom1234 büyük ihtimalle öyle ben de banka çalışanıyım limit kontrol sistemi diye birşey var ona takılmış olabilir benim kredim vardı fakat çok yüksek değildi çok az kalmıştı ondan onaylandı faiz oranı çok düşük ve çok cazip aslında
Deletedmom_879 Egeymen bana da 3000 lira onaylanmış da nasıl kullanabilirim o parayı bilginiz var mı acaba bankaya gitmem gerekiyo sanırım ama kronik rahatsızlığım olduğu için çıkamıyorum da
deletedmom1234 Mehmetalismom aynn bizim 30 garantide var 15 de ziraat ta var düzenli ödemesini yapıyoruz ama yinede çıkmadı 30 olanı peşin 15 ödersek kökten kapamıckmış oyızden çok istedik 10.000 çıkmasını ama Nasip hyrlısı olsun inşlhhh