ilknurcelik benimki gündüz 2:30 saate bir uykusu geliyor alıştırdım memede uyuyor genelde şimdi bi haller oldu kucaga döndük yine aslında birazda memeden uyumasın babaya da yük olsun diye;)) çünkü memede uyudumı memeyi bırakınca uyanmaya başladı zor oluyordu.artık kucagımdayken şş diyip popoya vuruyorum zamanla kucakta sallamayı kesip şş pat devam edip daha sonra kucaktan yatağa yaşımayı planlıyorum şş pat olayına kademeli alıştırmaya çalışacagım bebekler aslında aynı şeyi ısrarla yapınca benimsiyorlar battaniye işi en beyeri olmuş allah kolaylık versin uykusuz kaldığı saat aralığı 3 saati geçince uykuya direniyorlar 2:30-3 saatte bir uyutmayı deneyin şu an en son uykuya dalış kaç mesela saati 21:00 a çek çnce sonra en son uykusundan 6 da uyanmış olsun uykudan çnce sakin aktivitelere geçin bir de ya uyku tulımı yada pijama değişimi ile uyku saati sinyalini ver.zamanla alışacaktır