Kizlar merhaba, bebegim 8 aylik. Biberon kullanmasini bilmiyor. Oyuzden sivi seyleri vermek iskence gibi oluyor bana. Biberonla su veriyorum emmek yerine isiriyor dislerini kasimaya calisiyor. Nerdeyse 2 aydir surekli deniyorum ama emmiyor biberondan. Basina gelen var mi? Ya da cozumu var mi? Kasikla su icirmek cok zor:(