Durucan Bebeğim dün 7 aylık oldu 3 aylıktan beri salyası ve diş kaşımaları vardı zaten ama son bir aydır hat safhada kaşınıyordu çoğu zaman kaşırkem hırslanıp ağlıyordu, 3 gündür ishal gibi sulu kaka yaptı dünde ateşimiz hep 38.5 falan seyretti. Dişler geliyor heralde dedim hep alt damağa baktım beyazlamış damağı ama hiç baska belirti yok damakta sonra bugün diş jeli sürecekken farkettim alt damağına tepki vermedi ama üst damağını elletmedi bana bir bakıyım dedim üst ön diş çıkacağı yerde iki beyaz nokta var ama ele gelmiyor gözle net gözüküyorlar sizce ilk üst dişlerimi geliyor??🙄 hiç bakıpta anlayamıyorum ilk üst dişi çıkan oldumu
2707 Durucan benim 6 diyim birden çıkmış 3 aylıkken ve 7 aylık doğmuşum 😂😂 kurban kes derlermiş heralde 😂
Erselinannesi Durucan evet geçen annem bir şüphelendi eline bardak aldı azıcık su koydu bardak dişe gelince tık tık ses çıkarıyor ama o kadar küçük ki göremiyoruz
Durucan Erselinannesi şuan bebeğim uyudu yarın bende bardakla deniyicem bakalım, peki parmağınızı koyunca dişi hissetmediniz mi
Erselinannesi Durucan o kadar küçük bir kısım ki hissetmemiştim jel sürerken felan birde çok elimi vermiyorum dişler yamuk olmasın diye hemen sürüp çekiyordum ben görürüm ya diyordum görülmüyormus 😊