Cennetkokulum_16 Kızlar normal dogum sonrası belimde çok ağrıyor çok bende artık adam akili eğilip birşey alamıyorum fidik değil çünkü bacakların vurmuyor sadece agri var sizde oldumu olduysa ne yaptınız nasıl gectu
mcansum Cennetkokulum_16 evt oldu zamanla azaldı ama hala var 5 aydan snra biraz rahatladm kılolarmda gttikce daha da azAldı gecms olsn… Bnde mr cektrdm fıtk varmı dye hatta kalcama vuruyordu bnm ama temiz cktı
Feraye_ Cennetkokulum_16 bendede cok oldu dpgumdan eve geldikten sonra bende 2 hafta veyada 1 ayda surmus olabulkr cok zor oliyo ya ben hastanede usuttum zannettim belki ondan oldu bilmiom ama kendiliginden gecti
Cennetkokulum_16 Feraye_ mcansumbilemiyorum ki ama çok zor gerçekten bende kilo veriyorum ama etkisini gormedim niyesini bir türlü anlamadım insalah geçer kızlar çok sagulim gerçekten