Merhaba kızlar eşimden yana bir sıkıntım var alkol konusunda hiç anlaşamıyoruz ve bu beni ister istemez geriyor her akşam olmasada içiyor ama ayarı yok 2duble içip bıraksa anlıcam evde bir bebeğinin olduğunun farkında olmadığını düşünüyorum zaafı var ve bundan yeterince rahatsızım diğer hiç bir konuda sorunum yok napicam bilmiyorum