Minaninannesii Gamzezzzz kızım şu an 4 ay 18 günlük evet uzun süre binerse zararlı ama günde 10 dk binerse bi zararı olucağını düşünmüyorum yine de siz doktorunuza danışın kızım yürüyemeye çok hevesli 5 5.5 aylıkken alcağım
Seden Minaninannesii yürümeye değilde ayakta durmaya heveslidir çünkü şuan yürümeyi bilmiyo bile :) ileride omurga eğriliği olmaması için desteksiz oturabildigi ve ayakta tam durabildigi zaman koyarsaniz sorun yasamazsiniz
Smrenes 7 aylıkken bindirdim 9.ayda sıraladı, zaten bidaha da binmedi size tavsiyem sakın hafif yürüteç almayın düşmesi ev kazaları olması açısından kötü oluyor..
Deletedmom409 Gamzezzzz şuan 6 aylık 5 buçuk aylıkken az az koyuyordum şuan bile koyuyorum ama içinde yürümeyi bilmiyor daha 🙄
Seden Bebeğin şuan dik durabiliyor mu desteksiz oturabiliyor mu 7.aydan önce bindirmemelisin omurga gelişimi icin. Ben 8den sonra bindirmistim
Aliasafannesi Gamzezzzz o size söylüyor yürüteç zamanını biz almayacaktik ama baktık ki baş edemiyoruz belimizde bel fıtığı olmasın diye almak zorunda kaldık yoksa bütün evi dolaşmak istiyor istediği yere kendisini goturmemizi istiyordu şimdi peşimden odalara geliyor Ve oğlum 8 aylik olacak 7 aydan itibaren son izin süre kalmamakla birlikte kullanıyoruz
Bertug_bebek Bnde aldım 7 aylık oglum sadece 10 dakıka bndırıyo Rum gunde hevesini alsın dıye Dım atmasına ve ayakta durmasına yardımcı olması ıcın benimle birlikte geziyo genelde. Bzde bıde braz tombık oldugumuz ıcın bel dayanmıyor bır sure sonra 😁😁🤣🤭