gizemuakkaya iki-üç gündür huysuzluk yapan bir oğlum var. Derdini bir türlü anlayamadık. Normalde 20.00de yatardı daha yeni uyudu falan neyse. Eşim az önce bugün en son ne zaman kaka yaptı? göğüslerin dolu dolu mu? Doymuyormuş şeklinde soru sorunca çok üzüldüm. Özellikle bugün beni emzik niyetine kullandı hep zaten çocuğum 😔o da o sıra uyanmıştı yanına geldim ağlaya ağlaya emzirdm 😔 üstüne bu konuyu açmanız biraz rahatlattı. Bir annenin en büyük korkularından biriymiş meğer. Sanki onla aramızdaki bağ kopacakmış gibi her an 😔 Bunu çevrenin de yaptığını düşünüyorum çünkü bazıları gerçekten bir anne olarak değil “inek,paket süt” olarak görüyor ne yazık ki bizi 😔