Seden evet canım ya ilkini ılık suyla yaptım ama kaşıkla karıştırmamıştım tam erimedi gibi geldi. Sonra kaynar suyla yaptım aynı nişasta gibi top top oldu kaşık da kurtarmadı. Bakalım bir dahakini ılıkken kaşıkla yapacağım. Olmazsa ılıkken karıştırır benmari olarak ısıtırım 🥰❤️ Sağ ol canım