Eseser bizdede durum bu 7 aylık oldu. Sürekli mızmız bişey yeniyo oyunla belki gece dışında beni emmiyo. Gece saat başı uyanır oldu. Sanki bebeğim gitti başla bebek geldi yerine. Bende anlayamıyorum kabarık olup olmadığını. Diş olmasa bile neden böyle yaparlarki