LeylaEvin Bebeğim 4 aylık biberon emziği tek delik mama içerken zorlanıyodu bende azcık deliği büyütim dedim bu sefer de mama boğazında kalıyor yardım edin alışır mı yoksa yeni biberonmu almalıyım
Tunisinannesi LeylaEvin bende öyle yaptım vallahi benimkide 3 bucuk aylıkken deldiğimden bu yana 5 aylık oldu öyle kullaniyoruz bir sorunla karşılaşmadım canim o boğulma tehlikesi bebeğin emme gücüne de bağlı birşey
gvnkbr LeylaEvin tek delik olmasının sebebi anne memesini bırakmasın diye ama biberon kolay gelip alismasa bari ?
Melegimsin LeylaEvin Bende öyle yaptım valla başka türlü biberonu tutmuyordu içsin diye böyle bişey yaptm
LeylaEvin gvnkbr başta beni emdiği için o biberonu almıştım mememi reddetmesin diye artık emziremiyorum sütüm kesildi
gvnkbr LeylaEvin biberon kullaniyo seni ememiyo diyosun 😑bence yinede delmeseydin neyse olmuş bikere dikkatlice içir bari dik şekilde 🥰
Niliyy LeylaEvin duruma gore bakın bence. Eğer cok fazla boğazında kalma olayı yasarsa alısmazsa değişin