Merhaba. Kizim 3.5 yaşında. Dişlerini genel anlamda fircaliyor. Hatta fırçalamayı seviyo bile diyebilirim. Abur cubur yediğinde de dişlerim çürüyecek psikolojisiyle muhakkak fırçalar. Ama bugün farkettim ki azı dişi çürümüş. Dis hafif yan tarafından kırılmış. Ilk kez görüyorum onceden yoktu bian da oldu. Çok şaşkınım. Sizce bu yaşta normal mi