AlpOzlem11 evet , ölüm hepimiz için ayrıca sırası da yok. Genelde bu konudan çok dem vuruyor büyükler. İlişkilerimizi bağımlı halde getirmeye çalışıyorlar halbuki bağlı olmamız yeterli.
‘çok sevdiğim bir söz var
sevdiklerinize uçmaları için kanatlar , geri dönebilmeleri için kökler verin. Ve de yanınızda kalmaları için nedenler ‘