Nurbeyaz Kizlar merhaba . Kızım 2 aylık emziriyorum ama bazen dışarı çıktığımda anneme bırakıyorum bıraktığım zaman süt sagip anneme versem bebeğime nasil içilebilir ??? Biberonu denedim tutmuyor midesi bulanıyor kusuyor … Siz sagdiginiz sütleri nasıl veriyorsunuz ???
demetduran Nurbeyaz kullandigin biberondan kaynakli olabilir. Philips avent natural pp kullaniyorum. Çok memnunum. Bende sagiyordum ilk zamanlar. Sorunsuz atlattik.
Bircicekbirbocekannesi Nurbeyaz kasikla verebilir. Yada eds hortumu alabilirsin. Annen elini yıkayıp parmagina bantlayipo sekilde emiyormus gibi icirebilir
[silindi] Nurbeyaz Kaşıkla olursada yine çoğu boşa gider gibi en iyisi sanırım biberon 😌 Biberonu değiştirin, bende diş tedavisi olurken sağmak zorundaydım ilk Bineronu almamıştı, başka almıştım onda hemen içmişti :)
Bircicekbirbocekannesi Nurbeyaz medikalden alabilirsin canım ama numarası oluyor onların bi araştır büyük yada küçük olmasın