MerveTarhanKzlrmak Arkadaşlar verem aşısı olduk 3 gün banyo yaptırmayın dediler ama çoçuğum çok huysuz hergün yıkanmaya alışık havada çok sıcak resmen yapış yapış oldu bugün 2. Gün yıkasak nolur kiiiii
Sulegorkem MerveTarhanKzlrmak 2 gün yıkanırmı bilmiyorum bem yıkamdım ama aşı yeri ve etrafının dışında hergün bol sulu bir bezle sildim vucudunu benim bebeğimde alışkın günde 2 kez banyo yaptıryorum normalde
Mom MerveTarhanKzlrmak biz 8 ayligiz her asidan sonraki gun yikadim. Bi sikibti olmaz delik degil sonucta asi yeri😊
Damladerin MerveTarhanKzlrmak aşılı yerine degdirmeden yıka mikrop kapmasın diye söylüyorlar bence hiç yıkama kalmış bir gün de