Kızlar 3 aylık 18 günlük bir oğluşum var. 1 haftadan beri gece uykuları iyi değil. Bundan önce saat 11 de yatar sabaha karşı 6 da kalkardı. Tekrar emer uyurdu saat tam 8 buçuk 9’a kadar yatardı. Bu böyle 40ı çıktığından beri böyleydi. Ama 1 haftadır uyumuyor aç değil eminim. Altı temiz gaz sıkıntımız da yok çok şükür. Huzursuz değil ama uyumuyor Işık’ları açık olsun istiyor ve oynuyor yada ilgi istiyor. Bizim gibi olan varmı ? İnşaallah bu şekilde devam etmez. 3 yaşında da kızım var gün içinde de dinlenemiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😓