parsoglan19 Merhaba canım benim bebeğim 7.5 aylık şimdiye kadar kilosu normal gitti en son 7 aylık muayenemizde doktorumuzun bize verdiği örnek listeyi anlatayım sana Sabah: hipp in 5 tahıllısı labne tereyağı pekmez yumurta sarısı, Öğlen: Sebze çorbası ya da püresi içine 1 tk kuzu kıyma her gün olsun dedi. Ara öğün : yoğurt, meyve Akşam da yoğurt, tarhana, mercimek, düğün çorbası falan dedi . Anne sütü de alacak beraberinde . Beyaz etten bahsetmedi ama ben onu da vericem veriliyormuş. Bebe bisküvisini kahvaltısında çeşitlilik yaratmak açısından kendim yaptım çok sert oldu satın aldım ama çok sevdi diyemem eziyorum kahvaltısına 1-2 tane öyle veriyorum. Onun dışında çorbaları için ayrı peynir altı suyu, ilikli kemik suyu, tavuk suyu tabletleri hazırladım . Bu aylarda pirinç koyabilirsin çorbalarına öncesinde irmik kullanıyordum ben ama şimdi pirinç vermeye başladım daha doyurucu olsun diye ama bebeğin yemiyorsa iyice haşla ez . Benimki ilk seferinde yiyemeyip kusmuştu. İkincisinde baya haşladım lapa oldu öyle verdim . Bazen yulaf ezmesi suda pişirip koyuyorum. Bizim kahvaltı saatimiz genelde biraz geçe kaydığı için uygulaması zor oluyor hem anne sütü hem öğünler olunca çok zor hatta o yüzden bazen öğün atlatabiliyorum. Bir de bebek ne kadar yemek istiyorsa fazlasını zorlamamak lazım yoksa hem anne hem bebek yıpranıyor .