Misskokulum tarhanayı hertürlü seviyor kızım😁 pişirme aşaması baya uzunmuş ben 20dk da hallediyorum tarhanayı 😁
İcine sarımsak ekleyince tadı baya iyi oluyor. Benim kızım 1 yaş üzeri oldugu icin kemik suyu, tavuksuyu, sarımsak soğan biber püresi vs bircok sey katıyorum içine. O şekilde biraz tadı kırılıyor. Bazı bebekler sevmezmiş tarhanayı. Bende sevmiyorum 🤭