Miniktavsan kesinlikle normal benimde öyleydi hatta 4 aya kadar kullandım pedi sonra bıraktım oğlum 6 buçuk aylık yeteri kadar geliyor artık sütüm bebeğin emdiği sürece ona yetecek kadar sütün olur artık azalma durumu olmamıştır emzirmeye devam canım 🤗