Kızlar neredeyse bu hafta hiç acımadı. Ama bugün öyle sızlıyor ki anlatamam her yeri değil ama sadece dikişin bitiminde bi dikiş var o dikişde kendiliğinden düşecek demişti doktorum bugün acımasının sebebi acaba dikiş düşmeye yakında ondan mı acıyor görünürde bi sıkıntı yok