Ya arkadaşlar dün aniden bel agrım oldu ağrıyla birlikte hareket edemez oldum bi ağrı kesici aldım ağrısı dindi sabah kalktım yine aynı hareket edemiyorum eğilip kalkamıyorum yine bi ağrı kesici aldım çünkü çok pis ağrı tutuyor ağrısını yine geçirdi ama hala aynı belim yırtılıyor gibi hareket etmekte çok zorlaniyorum nedeni ne olabilir hiç bilmiyorum 😞