Tortilla_ Benimkide öyleydi kuzum hem gazı olduğu için olabilir hemde kendini güvende hissetmediği için olabilir emzik kullanıyor musun? Ben 28 günlükken emzik kullanmaya başladım gerçekten rahat ettim biraz da olsa, en azından biraz daha uzun uyuyordu.