Darlanıyorum gerçekten evet kaynanam kaynatam iyi insanlar ama her zaman onlarla zaman geçirmem sıkılıyorum ben de. Evim olsun düzenim olsun diye istiyorum aynı apartmanda oturuyoruz sözde evimiz ayrı ama hep bir aradaydık oğlum doğana kadar şimdi çok sık inimyorum yanlarına oğlumu işti yemekti derken zate akşam oluyor bugün eşimle kaynatam lar odumn kesiyodulsr eşim geldi bir triple yok niye yemeği fazla yapmamışım onlarada verirdik buzluktan çıkardım anca o kadar oldu napim her gün ne pişirecsm aklı olan bir oturmaz hep sorumluluk hep ben gece 4 e kadar uyumamışım beşik sallamışım sanki bütün aileyle evlendim.