Bebeğim (Kız) 63 gün yani 2 ay 3 günlük anne sütü ile besleniyor. Ayrıca günde 3 damla Devit3 veriyorum. Ayrıca 3500 gr ile doğdu.
ay sonu kontrolünde: ⚫️Kilo: 4800 gr ⚫️boy: 56cm ⚫️baş çevresi: 38 cm
ay salgın nedeniyle evde yaptığım ölçümlerde: ⚫️kilo:6100gr ⚫️Boy: 61 cm ⚫️Baş çevresi:39 cm
sizce bu artış normal mi? Baş çevresi özellikle??
bir de 2 ay 3 günlük bebek için genelde tablolar 2 ay ya da 3 ay diyor peki ben 2 aylık mı diyeceğim 3 aylık mi?
şimdiden teşekkür ederim 🌸