Kelebek36 Kızlar merhaba verem aşısını saplık ocagında hemşire üç kerede vurdu iğneyi üç kere çıkardı tekrar vurdu bu şekilde yapılan oldumu acaba
[silindi] Kelebek36 aynı yerden girmiştir iğneyi, iğne çıkmıştır.ilacı tam verebilmek için yapmıştır skntı olmaz korkmayın