Alinduru Selam kızlar, emziren anneler rezene içebilir mi içemez mi bu çok arada bir şey galiba. Kimi çok faydalı diyor süt arttırıyor diyor bu yüzden içmek istiyorum kimi de çok zararlı diyor, var mı bu konuda yardımcı olabilecek ne yapacağımı bilemedim ☹️
Alinduru Alinduru bir de süt arttırıcılarda da bulunuyor mesela ve bazı doktorlar kullanmayı öneriyor onlar da mı zararlı 🙄
AhmetAras Alinduru Anneler içebilir bence bende içtim bir zararını görmedim ama bebeklere verilmemesi gerekiyor diyorlar.
Ceydakoruc Alinduru ben kendimde içiyorum bebeğime de veriyorum ikimizde çok iyiyiz 😂 bana ebe de doktorumda iç dedi🤷🏻♀️
Alinduru AhmetAras teşekkür ederim ben kendim kullanıcam da ondan bile korkar oldum sütüm artsın istiyorum da
Pamukoglan Alinduru ben zararlı diye biliyorum. Anne sütünden bebeğe geçtiğinde bebek için de zararlı.. ilk başlarda bende içiyordum uzun süre ve fazla kullanıldığında süt bile azaltıyormuş..
Alinduru Pamukoglan süt arttırıcıların içinde var bir emzirme danışmanı çok öneriyor ben de çok kararsızım, rekolac diye bi ilaç çok öneriliyor hatta
ZulosummDuam Pamukoglan aksine süt çok artıyor neye dayanarak zararlı diyorsunuz merak ettim bilgilendirebilir misiniz
fatimas27 Alinduru canim o gun guzel uyuyor bi de göğüslerim doluyor korkma canim dene ben daha duymadim zararli oldugunu
Neslihancaglar 17 günlük bebeğim var 1 haftadır bende içiyorum oğluma da 2 3 çay kaşığı veriyorum günde bir kez, akşamları daha rahat uyuyor ayrıca sütümü de arttırdı
Alinduru fatimas27 çok teşekkür ederim canım valla bebeğim alerjik bi bebek diyetteyim haliyle sütüm azaldı arttırmak istiyorum 🙏🏻
Aysimam2019 Alinduru Bende bebeğim doğdu doğalı içiyorum.9 aylık olduk çok şükür bi zararını falan görmedik aksine sütüme faydası olduğunu düşünüyorum
mino01 Alinduru İçilir ama günlük bi bardak. Fazlası süt bile kesiyormuş. Yani dozu ile alakalı. Bene doktorum önerdi.