Ps06 Bebeğim erken doğdu geçen hafta küvezden aldık pazar günü kaka da hafif kan vardı Çarşamba’da tekrar kuveze aldılar bana dedikleri süt alerjisi var inek sütü içeren hiç Birsey kullanmıyorum başına gelen varmı yardıma ihtiyaçım var