Songultortcu Kızlar 10 gün sonra 16 aylık olucaz 12 aylıkken kızım 82 cm di şuan 84 cm olmuş kısacık görünüyor ya gözüme uzamıyor büyümüyor gibi sanki psikolojim bozuldu 4 ayda. 2 cm uzamış neden uzamıyor olabilir lütfen linç etmeyin ben ciddiyim bir yaşında boyu çok güzeldi ama artık uzamıyor
Metindamla Songultortcu benim kızım 16 aylık 74 cm o zaman ben öleyim ya şaka mısınız siz mahsus mu yapıyosunuz
Srht Songultortcu benim kızım 4 gün sonra 2 yaşına girecek 83 cm falan boyu ! ☺️ Sağlığı yerinde ya! Yeterli beslenmesiği için bizimki böyle ufak kaldı. 16. Aydan sonra beslenmeye başladı. Bu kadar büyüdü.
MayneymisAltintop Normal değil mi hep aynu hızda uzasa sonucu ne olur 🙄 nasıl ilk aylarda birer kilo alıyor sonradan düşüyor onun gibi düşünebilirsiniz. Bence boyu gayet iyi. Kızımda 1 yaşında 82’ydi. Çok çok uzun demişti ebesi
Songultortcu Metindamla şaka yapmıyorum hanımefendi ben babasıyla benim boyumu bide bir yaş boyunu baza alarak yazdım bide kızımda ağır reflü var acaba beslenemiyor mu diye doktorada gidemiyoruz malum yani bizim durumumuz farklı
Songultortcu Srht benim kızımın yediğide elin parmaklarını geçmez ağır reflüsü var canı istemediği en ufak şey olsun direkt midesindekinin hepsini kusuyor
Fatosloya Siz iyi misiniz kızım 12 aylıkken 76 cm di. Şu an 16 aylık henüz olcturmedim bilmiyorum ama bir kaç cm uzamistir çok da bir fark yok. Siz 84 cm ve kısa diyorsunuz, değil emin olun kısa falan değil bebeğiniz gayet ayına göre uzun bir bebek.
Songultortcu Fatosloya teşekkür ederim ama yanlış anlamışsınız kızım yaşında uzun bir bebekti sonrasında fazla gelişmedi takip ediyorum herşeyi yemediği için endişe ediyorum beslenemiyormu acaba diye
Fatosloya Songultortcu yok üzülmeyin artık büyüdüler bundan sonra ayda 1 kilo alıp 3,5 cm uzamayacaklar endişe etmeyin.
Songultortcu Fatosloya hala dalga geçiyorsunuz size iyi niyetli yazdım ama herhalde iyi niyetten almıyorsunuz
Fatosloya Songultortcu yok dalga geçmiyorum yanlış anladıniz gayet ciddiyim bakın kızım yaşından sonra 4 aydır 1 kilo bile almamış bunu anlatmak istedim yavaşlıyor artık gelişimleri.
Songultortcu Fatosloya ha ben yanlış okumuşum kusura bakmayın ciddin doğru söylüyorsunuz ben ayda 1 cm de razıyım rabbim sağlık versin kuzularımıza