Göbek bağımız düşeli 10 gün oldu, göbeğinde akıntı devam ediyor antibiyotikli krem kullanıyoruz ama geçmedi var mo bir çözümü doktora da gidemiyoruz virüs yüzünden kozlar bilen varsa yazsın geçmiyor geçmedikçe de moralim bozuluyor üzülüyorum ne olur çabucak geçsin artık