eyloss0 bende öyleydim doğumdan sonra hemen 6-7 kilo verdim bebeğim 4 aylık mamayla besleniyor. Sürekli emmesine rağmen sütüm gelmiyordu. Facebookta emzirme akademisi var. Orda yemek içmek süt yapmaz diyor doula. Stres yapmıcan, bol su ve uyku. Biliyorum ilk zamanlar bunlar mümkün değil ama sütü arttıranlar bunlarmış tabi bide bol bol emzirmekmiş. Bilemedim😏