Merhaba anneler. 3ay 5 günlük bebeğim. 40 ı bittikten sonra kakasını yapmamaya başladı bugün 4 5 gündür yapmıyor bugün artık çok huysuz karnı ağrıyor sanırım. Şuan ağlama krizine girdi hiçbir şekilde susturamıyorum kakasını yapmamasının sebeb-i nedir? Başına gelen var mı?