Hayriyedeniz Bebeğim 2 ay 3 günlük 2bucuk 3 saate bir 70 cc mama veriyorum ama ara ara anne sütü de alıyor bırakmak üzere memeyi, emmek istemiyor zorluyorum . Sorum şu size mama alırken bebeğinize su içeriyormusunuz eğer içiriyorsanız nekadar içiyor günlük 🙏
Ntugba Hayriyedeniz ben hiç şu vermedim 5 yada 6 doktora sordum verme dedi mamanın çoğu şu dediler ama burdaki arkadaşlar genelde veriyor bende kime inanacagima sasirdim:(
Gonul_celen Hayriyedeniz mamadan sonra 2-3 çay kaşığı su verilmesi öneriliyor mama kalıntısını ağızdan temizlemek için yoksa pamukcuk oluyor
Alibulutveanne Hayriyedeniz benim oğlum da 2 ay 5 günlük sadece mama yiyor doktorumuz 2-3 çay kaşığı verebilirsin dedi sadece anne sütü alırsa su verme demişti
melek-timur şuan 6 ayligiz ve ek gıdaya geçene kadar hiç su vermedim doktora sordum ve vermemem gerektiğini söyledi çünkü ishal yapıyormuş dedigine göre
Fatmakoc Benim kizim 2 buçuk aylik sadece 1 ay emdi 2 yada 2 buçuk saatte 90 cc veriyorum. Su tabiki veriyorum 1 gün bile bi çiçeği sulamassan solar çocuk nasil susuz kalsin mama kurutur icini ve su içmesi gerekli bence
Ntugba melek-timur benim kızımda 4 aylık hem emiyor hem mama ama mama daha çok ama şu vermiyorum burdaki yorumları okunyunca aklım karisiyor
melek-timur Ntugba haklisin ama zaten mamada suyla yapılıyo anne sütünde su var banada dış etkenler çok müdahale etmişti mesela ver ver diye ben dinlemedim en iyisi doktora sordum o da öle diyince hiç vermedim tabi yine sen bilirsin
ikos58 Hayriyedeniz en bastan berı su verıyorum suan 5 aylık alıstırma bardagıyla kendı ıcıyor artık.
Ayazzz Bizde tam 2aylığız benim oğlum da hem mama hem emiyor mamasını 90cc 3ölcek yapıyorum. Her gün 2-3cay kaşığı su iciryorum mama yediği icin su verilmeli
Ntugba melek-timur bende vermiyorum verme taraftarı da değilim benim doktorumda aynı şeyi söyledi çoğu zaten şu diye
Belissimo Biz de tam 3 aylığız. Baştan beri hem anne sütü hem mama şeklinde ilerliyoruz. Ben su veriyorum. Örneğin bizler susadıysak ayran içsek susuzluğumuz gider mi? Bu yüzden mamanın çoğu su olaa bile bence direk su da verilmeli..