2 aylik bebegim bu aralar çok sık beslenmek istiyor önceden 2-2.50 saate bir mama içen çocuk şuan 1 buçuk saat zor dayaniyor ama sadece 50 yada 60 cc içebiliyor en fazla ac kalma süresi ne zman uzuyor çok mama yida içemiyor normalde şuan 120 cc icmesi lazım ayına göre 4 saatte bir o kadar da içemiyor ne yapacagimi sasirdm