Kızlar merhaba. Bebegım 7 aylık olmak uzere. Ek gıdaya erken başladık 3 ay olmak üzere suan ayına uygun herşeyı veriyorum yiyor gün içerisinde çok sukur. Fakat o kadar çok kaka yapıyor kı. Her bez kakalı. Çoktan kastım sureklı yapması bugun 10 kere falan oldu neredeyse az az ama sık sık yapıyor. Çok hareketli elde avuçta durmayan Bı bebek acaba metabolizması mı hızlı dıyorum ama bu kadar kaka da çok gercekten. Şuan 8 bucuk kılo cok fazla kılo da almıyor acaba bu kaka yuzunden mı yaramıyor mu yedikleri. Çok uzun oldu fikri olanlar yazarsa çok sevinirim 🤗