damlamik benim de kızım çok fenaydı gazlıydı hep ya meme ya da kucaktaydı ve ona rağmen hep ağlıyodu oğlum çok usluydu. 3 aydan sonra çok rahatladık zihinsel gelişim kartları falan çok işime yaradı. Şimdi 8 aylık oldular ve oğlum çok fena sıralamaya her yere tutunup kalkmaya başladı. Asla durmuyo. Kızım çok sakin oyun oynuyo kendi kendine