Kızlar merhaba, kızım 2 aylık. 4 gundur kakasını yapmıyo diye doktorumza sordum, bugun cok rahatsız olmaya basladı cunku. Fitil ver dedi yarım ama bi etki gostermedi ogleden beri. Bi fikriniz var mı ne zaman etki etmesi lazımdı. İlk bebehım tecrubesizim😢