[silindi] eminealp çoğu bebekte oluyor aslında böbrekte büyüme bizde reflü vardı geçti çok şükür 6 ayda
Canan66 eminealp bizim de var, anne karnında 20. haftada tespit edilmişti, doğunca geçer dediler bizimki devam etti. en son 7 aylıkken gitmiştik kontrole 9 mm’di bi böbreği. Şuan yaşına az kaldı bilmiyorum ne durumda inşallah küçülmüştür 🤷🏻♀️
Elmaliseker eminealp buyume gecer endise etme .. anne karninda baslamisti 2 aylikken gecti .. refludede cok dikat etmelisn bizim 1 yil surdu … gaviscon kullandj beslenme sonrasi dik tuttk yastikla ytrdm
mikkonunannesi- eminealp bizimde 20.hafta hamilelik te öğrendik şuan 18 aylık büyüme var. Reflü kaçak yok. İki kere enfeksiyon geçirdi koruyucu ilaç kullanıyoruz. Bakalım neler olacak genişleme seviyesi grade 2
eminealp Zeymir enfeksiyonu yok anne karnında tespit edildi suan için n durum da hiç bilmiyorum en son 4 günlükken ultrason falan cekmişlerdi cevabiniz için teşekkür ediyorum 🌸🌸
[silindi] eminealp çok yüksekti kuzum buyukler gibi ağız burun çıkarırdı yediği ne varsa su gibi ve her mamadan sonra ilaç kulqndik gaviscon onla rajatlqdi çok şükür yavaş yqvas azaldı 6 ayda bitti ama tam.bitmiyor mesela.simdi bile çok sallqsam yada çok versem.kusar
HocaAnne Antibiyotik kullanmıştık biz azaldı çoğaldı azaldı çogaldı sonunda Çocuk doktoru bizi nefroloji bölümüne yönlendirmişti o bölüm ilgileniyor
eminealp HocaAnne bende kullaniyprum antibiyotık inşallah geçer Mayıs 15 de ultrason çekilecek doğum yaptığım hastane de çekilmişti en son ama güvenilir değil çünkü bi 13 cekmişler bi 18 cekmişler belli bile değil ama idrar yapımı normal bebeğin
eminealp HocaAnne ben özel kliniğe götürüyorum virüsten dolayı hastanelere gidemiyoruz nefroloji doktoru bizim doktorumuz
Farukunmuhendisannesi Benim kendimde böbrek büyümesi yani hidronefroz var. Küçüklüğümden beri. Allah’ın izniyle korkmayın,takip ettirin.
eminealp Farukunmuhendisannesi yagecmiş olsun kaçıncı evre sadece büyüme var demi kaçak olsaydı zaten muhtemelen ameliyat demişlerdi
mikkonunannesi- eminealp çok geçmiş olsun bizde uzun süredir takipdeyşz bu virüs olayı bitince üroloji yada nefroloji Bulucaz uzman güzel. Bakalım hayırlı ile iyileşir ler inşallah🙏
Farukunmuhendisannesi eminealp benim de hep grade 2 idi. Darlık vardı. Darlık sebebiyle böbrek büyüme yapmış. Darlıktan dolayı ameliyat oldum. Devamlı takip edildim. Idrarda üre çıkmıyordu. Ve protein kaçağı hiç olmadı